понеділок, 21 вересня 2015 р.

    
Новомосковськ - моє натхнення
   Любов до рідного краю живе у серці кожного  з самого дитинства, і, де б ми не були, завжди по-особливому згадуємо дорогий серцю куточок. 

    21.09 у центральній дитячій бібліотеці зібралися члени клубу "Стежина" на краєзнавче рандеву "Новомосковськ - моє натхнення".
  Провідний бібліотекар  Кривенко В.В. провела  екскурс у минуле рідного краю, ознайомила з символікою міста  та головними історичними подіями. Члени клубу мали змогу згадати імена героїв - визволителів міста від німецько-фашистських загарбників, дізнатися про видатних людей, що народилися у Новомосковську.
  Провідний бібліотекар Кунах Н.С. разом з дітьми здійснила відео-подорож  "Місто моє - гордість моя". Наприкінці заходу бібліотекарі провели бібліографічний огляд книжкової виставки "Новомосковськ - місто моєї
мрії". 





Немає коментарів:

Дописати коментар