четвер, 23 лютого 2017 р.

Дніпропетровщині - 85

      Дніпропетровщина - красивий, неповторний, Богом  дарований, край тисячолітніх традицій, яскравих особистостей, мальовничої природи, щедрої землі та багатих надр. Великий Дніпро, безмежні степи, давня і неповторна історія, яка своїм корінням сягає глибокої давнини. 

     23 лютого в гімназії №3 зібралися члени літературно-краєзнавчого клубу "Стежина" та учні 6 класу цього закладу на годину краєзнавства "Краю мій рідний, криниця моєї душі". Провідні бібліотекарі читального залу центральної дитячої бібліотеки Кривенко В.В. та Кунах Н.С. (керівники клубу) провели історичний екскурс по Дніпропетровщині та наголосили на особливостях природних ресурсів, розвитку промисловості, сільського господарства одного з провідних регіонів України. Юним читачам було запропоновано переглянути відеофільм "Моя сім'я, моя родина - це наша область, Україно!". Тож, усі присутні  вкотре переконалися в тому, що нам справді є чим пишатися.





Немає коментарів:

Дописати коментар