понеділок, 10 квітня 2017 р.

Наші друзі - вітаміни


     7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Цього дня  до  бібліотеки- філії №4 завітали  учні 3-А кл.  СЗШ №12 (кл.кер. Радченко А.Ю.)  на  валеологічну  годину «Вітаміни – це здоров’я  для людини».  
   
    Діти  з захопленням прослухали цікаву розповідь  фахівців  бібліотеки Лісняк Т.Є.  та Дудки М.В. про збереження і зміцнення здоров’я,  режим дня, правила гігієни,  якісне  й корисне харчування,  властивості вітамінів та їх роль у житті людини.

         Юні читачі активно відгадували загадки, доповнювали прислів’я, відповідали на питання тесту «Шкідливо чи корисно», вікторини  «Вітаміни й здоров’я»,  розповідали про свої  улюблені страви. Школярі  переконалися, щоб вирости сильним  і здоровим, потрібно вживати корисні продукти, у яких міститься багато вітамінів.










Немає коментарів:

Дописати коментар