середу, 23 серпня 2017 р.

                                        Україно моя, я для тебе на світі живу

    Кожен народ має свої священні символи, які уособлюють його самобутність, національну єдність. 23 серпня, саме в День Державного  прапора, напередодні Дня Незалежності України, у читальному залі центральної дитячої бібліотеки зібралися юні читачі на відео презентацію "Україно моя, я для тебе на світі живу". Провідний бібліотекар Кривенко В. В. запропонувала переглянути добірку відеосюжетів про молоду незалежну державу та розповіла присутнім про історію виникнення свята, зауваживши на тому, що український народ мав нелегку і драматичну історію, яка виплекала велетня сили і духу - Запорізьку Січ, славетну Києво-Могилянську академію, виколисала гідних синів та доньок. Юні читачі, читаючи вірші про рідну Україну, висловлювали палку любов до краю, в якому народилися. Наприкінці заходу присутні були ознайомлені з літературою відповідної тематики.
    Свято Незалежності увійшло в історію молодої держави золотою сторінкою її біографії, започаткувало нову епоху в житті своїх громадян.
    Україна. Золота, чарівна сторона, найрідніша в світі, рясно уквітчана, зеленню закосичена. Нехай мрія про краще майбутнє окрилює всіх нас на нові звершення, добрі починання в ім'я соборної незалежної держави, запоруки добробуту й щасливого життя народу.




Немає коментарів:

Дописати коментар