понеділок, 16 квітня 2018 р.

Про здоров’я дбаємо, дужими зростаємо


     «У здоровому тілі – здоровий дух», «Весела думка – половина здоров'я», «Бережи одяг, поки новий, а здоров'я - доки молодий», - говорять у народі.    
А як же зберегти своє здоров’я? 

   16 квітня працівники бібліотеки-філії для дітей №4 провели годину здоров’я «Про здоров’я дбаємо, дужими зростаємо» з учнями 2-Б класу ЗЗСО № 12 (вчитель Українець Л. Л.). Провідний бібліотекар Лісняк Т.Є. розповіла малечі про користь вітамінів, правильне харчування, а також режим дня та гігієну. Юні читачі активно відповідали на питання вікторини «Овочі і фрукти - мої улюблені продукти», «Шкідливо та корисно», відгадували загадки, прослухали віршовану казку «Нам мікроби не страшні». Хлопчики та дівчатка розмірковували над тим, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих і, щоб зростати дужими та здоровими, треба займатися спортом. Діти добре запам'ятали  «Золоті правила здоров'я» та з задоволенням  долучилися до веселої розминки.










Немає коментарів:

Дописати коментар