середу, 25 квітня 2018 р.

Перша сходинка до щастя – здоров’я


   25 квітня працівники центральної дитячої бібліотеки провели День інформації "Перша сходинка до щастя - здоров'я". Здоров'я - основний життєвий пріоритет і берегти його треба змолоду,- це головний месідж цього дня. 


   Чорною плямою стала на нашій блакитній планеті трагедія Чорнобиля. Чорнобиль. Чорний біль нашої землі. І скільки б не минуло років, все одно це слово полум'янітиме чорним вогнищем скорботи. Поступово руйнуються хати. Разом з ними зникають неповторні цінності поліської давнини. Чорнобильська аварія стала для нас уроком, за який заплачено дорогою ціною.  
   До  бібліотеки завітав ліквідатор наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - Гнідко Валерій Федорович, голова Новомосковської міськрайонної організації інвалідів "Союз-Чорнобиль України", щоб розповісти читачам-учням 7 класу ЗЗСО №18 (кл. кер. Гладка Л. П.) про ті страшні події 32-ї давнини. Школярі переглянули уривки з документальних фільмів "Перші дні після вибуху", "Вплив радіації на людину". Провідний бібліотекар читального залу Кунах Н. С. надала інформацію, що багато людей втратило все: житло, речі, роботу, минуле життя. А головне - здоров'я, і ще гірше, дуже багато з них з часом втратили життя. Читачам було запропоновано переглянути літературу, представлену на книжковій виставці "Чорнобиль не має минулого часу".
   Сьогодні зрозуміло: наслідки аварії могли бути значно більшими, якби не самопожертва і мужність тих, хто рятував світ. Пам'ятаймо про них і робімо все, щоб ніколи не падала на землю гірка зірка Полин...




   На молодшому відділі зібралися члени гуртка "Книголюбчики" на експрес-мандрівку "П'ять стежин здоров'я". Здоров'я –  найдорожче, що в нас є. Народна мудрість говорить: «Без здоров'я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров'я». У будь-якому віці бути здоровим – це чудово. А що означає «бути здоровим»? Навіщо бути здоровим? Що впливає на здоров'я людини? Бібліотекарі Пека Н.А. та Свитка А.О. познайомили дітей із "Секретами здоров'я". Дві команди змагалися в кращому знанні прислів'їв, загадок, медичних термінів, а також переглянули презентацію "Лікарські рослини".




   Тема здоров'я піднята була в цей день з читачами різних вікових категорій.  На старшому відділі для свого чергового засідання  члени клубу «Stylish generation» вирішили провести 
школу здоровя  «Підлітки в оманному світі спокус!».  Захід допомагали проводити  лікар-терапевт Самсонов О. М. та  тренер з греко-римської боротьби Крамаренко В. І.  Керівник клубу бібліотекар Тонконог Г.В. повідомила "Цікаві факти про здоров'я", надала корисну інформацію "щоденні страшилки" та корисні поради  від М. Амосова,  запропонувала гру "додай слово" та спортивні перегони.  Присутні  вільно спілкувалися про те, як вони розуміють здоровий спосіб життя біля книжкової виставки "Здорові ми - здоровий світ!".









Немає коментарів:

Дописати коментар