четвер, 25 квітня 2019 р.

Бережіть здоров’я змолоду



    Найцінніший скарб, безперечно, - це здоров’я. Здорова людина добре працює та вчиться, вона є життєрадісною і веселою. Така людина потрібна і корисна своїй сім‘ї, суспільству та державі. Здоров‘я – це одна з головних умов досягнення успіху в житті. А берегти,  зміцнювати  й примножувати   його необхідно вже  з юних літ.

   24 квітня  бібліотекар абонементу середнього відділу центральної дитячої бібліотеки  Сапего М. І. провела бібліографічний огляд новинок «Сто порад для здоров’я» юним  читачам, учням  6  класу ЗЗСО № 18 (кл. керівник Рогачова Г. А.).  Бібліотекар наголосила на важливості ведення  здорового способу життя, відмові від шкідливих звичок у майбутньому, запропонувала присутнім взяти участь у цікавих конкурсах, вікторинах, бліц - опитуваннях. З особливим зацікавленням юні читачі проявили свої знання в інтелектуальних іграх «Крок за кроком до здоров’я»,  «Що я знаю про здоровий спосіб життя?», «Я здоровя бережу, сам собі допоможу».
   Бібліотекар  представила  нові надходження книг та  періодичних видань,  які містять статті, присвячені  темі здоров’я.









Немає коментарів:

Дописати коментар