четвер, 21 травня 2020 р.

Вітаємо з Днем вишиванки!


Дорогі юні читачі!
Вітаємо  вас із сьогоднішнім святом,
Днем вишиванки!
     Не забувайте про своє коріння, пам'ятайте про те, звідки всі ми.
     Національна пам'ять надзвичайно важлива, і тільки ми з вами можемо її зберегти та передати нащадкам.
     Нехай ваше життя буде барвистим, як цей чудовий день!


Одягну я зранку

Білу вишиванку,

Заплету у косу

Я червоний мак,

Вмиюся росою

З зілля на світанку

І піду між люди так.



Хай усі навколо


День новий стрічають,

Хай співають гучно

Радісних пісень,

Бо сьогодні свято,

Й весело святкують

Вишиванки День!







Встає над світом щире сонце в ранці,

І землю гріє променем ясним.

А я іду по світу в вишиванці.

Я – Українець. Я  горджуся цим.

Немає коментарів:

Дописати коментар