четвер, 15 червня 2023 р.

Бути здоровим - це престижно!

     Усім відомо, що найвища цінність - це здоров’я. В народі кажуть: «Твоє здоров’я – у твоїх руках». Турбота про розвиток та здоров’я дитини починається в родині. Дуже важливо дотримуватися здорового способу життя. Це поняття включає в себе правильне харчування, помірні фізичні навантаження,  нормальний сон, дотримання режиму дня, і навіть гарний  настрій. Але для того, щоб навчитися берегти здоров’я, потрібно багато знати про самих себе та про стан свого організму.

    Для читачів бібліотеки-філії №5 для дітей підготовлено книжкову виставку "Бути здоровим - це престижно!". Як рухається тіло людини? Як працює мозок і де зберігається пам’ять? Що таке ДНК? На ці та багато інших запитань юні користувачі можуть отримати розгорнуті відповіді, прочитавши літературу з даної книжкової виставки. Книги, що відкривають таємниці людського тіла та секрети здоров’я й довголіття, вже чекають на  допитливих дітлахів за адресою: пл. Героїв, 6!



                                     

Немає коментарів:

Дописати коментар