вівторок, 2 квітня 2024 р.

Здоровим бути - модно!

     Здоров’я – це  безцінний дар.  Його треба  не  витрачати, а  примножувати. Людина,  яка  не  хворіє, почувається  впевнено, з легкістю долає життєві задачі та досягає намічених цілей. Саме тому так важливо з  раннього дитинства дотримуватися здорового способу життя. 

   7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. На  пізнавальний коучінг "Здоровим бути - модно!", присвячений цій даті, завітали члени клубу "Stylish generation" та читачі-учні 6 класу гімназії №15 (вчитель І. В. Земляна). Керівник клубу Вікторія Кривенко розповіла присутнім про  складові частини поняття здоров"я, основи здорового способу життя, повідомила цікаві факти про тіло людини, надала поради щодо збереження здоров"я. Юним читачам також були запропоновані інтелектуальні ігри, бліц-віторини й вправи на кмітливість з даної тематики, а також представлена до перегляду відеопрезентація "Твоє здоров"я".          

    Юні друзі! Книги з підготовленої для вас книжкової виставки "Бути здоровим - престижно!" зможуть дати відповіді на всі питання, які стосуються найціннішого скарбу людини.



  

Немає коментарів:

Дописати коментар