середа, 18 вересня 2024 р.

Присамар’я – мій рідний, неповторний край

 


  Немає у людини місця дорожчого, ніж те, де вона народилась, та землі, на якій вона зросла. Наше рідне місто Новомосковськ – гарне сучасне місто, з багатою історією, яке у вересні цього року буде відзначати свій 448-й день народження. До бібліотеки-філії №5 для дітей на краєзнавчий екскурс «Присамар’я – мій рідний, неповторний край» завітали наймолодші відвідувачі клубу «Калинонька». Провідний бібліотекар читального залу Наталія Пека провела для малечі невеличкий екскурс в історію нашого міста, розповіла про тварин, які мешкають у Самарському лісі. Діти із задоволенням  переглянули відеоколаж  «Пейзажі мого міста. Новомосковськ» та взяли участь у відео грі «Як поводитися на природі».







Немає коментарів:

Дописати коментар